Дещо з галерей

Вхід для користувачів

Наразі на сайті

Наразі на сайті 0 користувачів і 0 гостей.

“ЗАТВЕРДЖЕНО”
Радою ФПС України 11 вересня 2008 р.

ПОЛОЖЕННЯ
про 4-й відкритий Кубок ЮТЕМ
з парашутної групової акробатики серед команд-четвірок

 

1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ

1.1. Популяризація та розвиток парашутного спорту в Україні.

1.2. Розіграш 4-го відкритого Кубка ЮТЕМ.

1.3. Підвищення спортивної майстерності спортсменів-парашутистів.

2. ТЕРМІН І МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ

2.1. Змагання проводяться в період з 26.09.2008 по 28.09.2008 р. на базі Асоціації
“ПАРА-СКУФ”, аеродром “Бородянка”.

2.2. Прибуття спортсменів – 25.09.08 до 14 год. за адресою: смт. Бородянка, Київська обл., Асоціація “ПАРА-СКУФ”, аеродром “Бородянка”, маршрутний автобус від станції метро “Святошин”, м. Київ, тел. (044) 553-26-43, 552-92-36, (067) 250-18-04.

3. КЕРІВНИЦТВО ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАНЬ

3.1. Змагання організовуються та проводяться відповідно до документів, що регламентують льотно-парашутну роботу в авіаційних організаціях ТСО України.

3.2. Підготування та організацію 4-го відкритого Кубка ЮТЕМ здійснюють спортивно-парашутний клуб Асоціація “ПАРА-СКУФ”, ФПС України, ВАТ ЮТЕМ.

3.3. Безпосереднє проведення змагань покладається на начальника змагань та Головного суддю, призначених встановленим порядком.

3.4. Склад суддівської колегії за рекомендацією Комітету національної колегії суддів України затверджується Радою ФПС України.

4. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗМАГАНЬ

4.1. Змагання проводяться за рахунок заявкових внесків організацій, спортсменів, спонсорських внесків і залучених коштів. Розмір заявкового внеску – 6000,0 грн. з команди.

4.2. Заявочний внесок сплачується в день роботи мандатної комісії.

4.3. Сума заявкового внеску містить у собі часткову оплату за:

  • залучення суддівської колегії;
  • організаційні витрати.

4.4. Фінансове забезпечення участі членів команд у 4-му Кубку ЮТЕМ (проїзд, добові в дорозі, харчування, оплата помешкання, відшкодування середньомісячного заробітку) - за рахунок коштів відряджуючої організації, забезпечення суддів - за рахунок заявкових внесків спортсменів і організацій, спонсорських та залучених коштів.

4.5. Організатори змагань забезпечують медичне обслуговування учасників змагань, підготовку місць змагань, аеродромно-технічне забезпечення авіаційної техніки, наявність польових укладальних столів, керівництво польотами та стрибками на період змагань.

4.6. Спортсмени прибувають із своїми парашутами та необхідним спорядженням.

4.7. Учасники змагань повинні виконувати стрибки з парашутом у жорстких шоломах.

4.8. Парашутні системи всіх учасників змагань повинні бути обладнані пристроями аварійного розкриття парашута (страхувальними приладами).

4.9. Обов'язкова наявність принаймні одного сигналізатора висоти на команду.

5. ПОРЯДОК, ТЕРМІНИ ПОДАЧІ ЗАЯВОК ТА ДОПУСК УЧАСНИКІВ ДО ЗМАГАНЬ

5.1. До участі у 4-му відкритому Кубку ЮТЕМ допускаються команди авіаційних організацій та команди, які скомпоновані за згодою та власним бажанням із представників окремих організацій, що культивують парашутну групову акробатику.

5.2. До складу команди входять чотири спортсмени та повітряний відеооператор.

5.3. Члени команди повинні мати сертифікат не нижче категорії “С” з групової акробатики, окрім оператора, який повинен мати сертифікат не нижче базової категорії “С”.

5.4. Кожен зі спортсменів-членів команди повинен мати досвід не менше 10 стрибків на групову акробатику у 2008 році.

5.4.1. Поіменні заявки на учасників у 4-х примірниках, видрукувані згідно встановленої форми (формат А4), подаються до мандатної комісії змагань у день прибуття.

5.5. При реєстрації учасники змагань подають наступні документи:

5.5.1. паспорт (військовослужбовці - посвідчення особи);

5.5.2. посвідчення про відрядження;

5.5.3. документи, що засвідчують кваліфікацію спортсмена (Сертифікат парашутиста не нижче категорії “С” з групової акробатики, залікову класифікаційну книжку спортсмена, посвідчення спортивного звання);

5.5.4. документ, що підтверджує проходження медичної комісії з допуском до стрибків з парашутом на 2008 р.;

5.5.5. документи на парашутні системи і прилади;

5.5.6. 2 примірники акту техогляду парашутних систем і приладів (відповідно до встановленого зразка);

5.5.7. страховий поліс від нещасного випадку на суму не менше 5 000,0 грн., діючий при виконанні стрибків з парашутом на період проведення змагань;

5.6. Допуск спортсменів до змагань проводиться наказом начальника змагань на підставі акту мандатної комісії.

5.7. Відповідальність за підготовленість спортсменів, стан їх парашутних систем, страхувальних приладів, дотримання членами команд заходів безпеки на змаганнях несуть відряджуючі організації.

5.8. Результати спортсменів, що залишили змагання до їх офіційного закриття без дозволу головного судді, анулюються

6. ПРОГРАМА ЗМАГАНЬ

6.1. Вправа № 1 – послідовне виконання комплексу фігур командою-четвіркою протягом встановленого часу. Програма змагань – 10 стрибків.

6.2. Всі команди виконують стрибки згідно з правилами ФАІ.

6.3. Якщо за погодних умов, або форс мажорних обставин повна програма не може бути виконана, змагання будуть вважатися розіграними при мінімумі 6 стрибків.

6.4. Змагання проводяться відповідно до даного Положення, Правил чемпіонату світу з парашутної групової акробатики 2008 р. і Кодексу ФАІ, розділ 5.

6.5. Мінімальна кількість команд для розіграшу 4-го відкритого Кубку ЮТЕМ – 4 команди.

7. УМОВИ ВИКОНАННЯ І ОЦІНКА СТРИБКІВ

7.1. Стрибки виконуються з висоти 3100 м. (робочий час – 35,0 сек.).

7.2. Приземна швидкість вітру не повинна перевищувати 11,0 м/сек.

7.3. Склад та послідовність комплексів для всіх турів визначається жеребкуванням відразу на всі тури в день роботи мандатної комісії.

7.3.1. За всіх умов для ознайомлення з комплексами командам надається щонайменше 2 години до початку змагань.

7.4. Оцінка стрибків у вправі проводиться суддями за допомогою відеозапису повітряного відеооператора команди.

7.4.1. За відсутності власного відеооператора дозволяється користуватись послугами відеооператора іншої команди (за згодою).

7.4.2. Протести та скарги команд на роботу запрошеного відеооператора суддівською колегією не розглядаються.

7.5. Оцінка вправи проводиться відповідно до Кодексу ФАІ (розділ 5) та Правил чемпіонату світу 2008 р.

7.6. Виходячи з умов безпеки виконання стрибків з парашутом, начальник змагань за поданням суддівської колегії має право відсторонити команди, що показали явну технічну неспроможність виконувати вправу за програмою змагань, від подальшої участі у Кубку.

8. ВИЗНАЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ЗМАГАНЬ

8.1. Місце команди визначається за найбільшою сумою зарахованих фігур у всіх стрибках.

8.2. За умови рівності результатів у призерів проводяться додаткові стрибки до першої розбіжності.

8.2.1. В разі неможливості провести додаткові стрибки, місця призерів визначаються за кращим результатом в окремому турі.

8.2.2. В разі тотожності кращих результатів в окремому турі місця призерів визначаються за кращим результатом в останньому, передостанньому і т.д. турі, а при повній рівності - командам визначаються однакові (кращі) місця.

9. НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ

9.1. Команда, що здобула 1 місце нагороджується кубком ЮТЕМ, дипломами та грошовим призом у розмірі 20000,0 грн.

9.2. Команда, що здобула 2 місце нагороджується дипломами та грошовим призом у розмірі 12500,0 грн.

9.3. Команда, що здобула 3 місце нагороджується дипломами та грошовим призом у розмірі 7500,0 грн.

 

ФЕДЕРАЦІЯ ПАРАШУТНОГО СПОРТУ УКРАЇНИ

Прикріплений файлРозмір
utem_ cup_2008.pdf116.6 кб