Дещо з галерей

Вхід для користувачів

Наразі на сайті

Наразі на сайті 0 користувачів і 0 гостей.
 
«ЗАТВЕРДЖУЮ»
 
«УЗГОДЖЕНО»
 
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Голова Державної служби молоді і спорту України
 
Президент ВГО “Федерація парашутного спорту України”
 
Радою Харківської
обласної ФПС
 від «10» серпня 2011 р.
Президент ХоФПС
 
 
 
 
 
___________ Р. Сафіуллін
 
__________ Д. Карпеков
 
__________ О. Шаповалов
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ПОЛОЖЕННЯ
про міжнародний турнір
«Кубок Дружби»
з парашутного спорту на точність приземлення
 
 
 
 
м. Харків – 2011 р.

1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ
 
1.1. Популяризація й розвиток парашутного спорту в Україні, подальше зростання спортивної майстерності парашутистів, визначення найсильніших спортсменів-парашутистів авіаційних організацій.
1.2. Поширення через засоби масової інформації спортивних досягнень кращих спортсменів України та країн СНД з парашутного спорту.
1.3. Розіграш особистої першості.
 
2. ТЕРМІНИ Й МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ
 
2.1. Змагання проводяться в період з15 до 18 вересня 2011 р. у м. Харків на базі Харківського АК ТСО України (аер. “Коротич”).
2.2. Прибуття суддів 14 вересня до 11-ї години, спортивних делегацій для участі в особистій першості – 15 вересня до 14-ї години за адресою:
вул. Плеханівська,16-А, м. Харків, 61001, тел. (057) 732-83-97, 733-32-31, 733-31-87, або безпосередньо на аер. “Коротич ”.
2.3. Початок роботи мандатної комісії змагань 15 вересня о 14 год. на місці проведення змагань.
 
3.    КЕРІВНИЦТВО ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАНЬ
 
3.1. Змагання організовуються й проводяться відповідно документам, що регламентують льотно-парашутну роботу в авіаційних організаціях ТСО України.
3.2. Підготування й організацію змагань здійснюють Харківський АК ТСО України, Харківська обласна Федерація парашутного спорту, ВГО «Федерація парашутного спорту України».
3.3. Безпосереднє проведення змагань покладається на начальника змагань і головного суддю, призначених встановленим порядком.
3.4. Склад суддівської колегії за поданням головного судді затверджується Радою ХоФПС.
 
4.    МАТЕРІАЛЬНО–ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗМАГАНЬ
 
4.1.  Змагання проводяться за рахунок Харківської обласної федерації парашутного спорту, Харківського аероклубу ім. В. С. Гризодубової, спонсорських та залучених коштів.
4.2. Організатор забезпечує учасників змагань медичним обслуговуванням, підготовку місць змагань, прийом та збереження спортивного майна, аеродромно-технічне забезпечення авіаційної техніки, польовими укладальними столами, керівництво польотами та стрибками на період змагань.
4.3. Проїзд в обидва кінці, добові у дорозі, харчування, відшкодування середньомісячної зарплати спортсменам та представникам спортивних делегацій за період змагань забезпечується відряджуючими організаціями.
4.4.  Забезпечення суддів і обслуговуючого персоналу здійснюється відповідно до затвердженого організатором кошторису змагань.
4.5.  Спортивні делегації прибувають зі своїми парашутами, необхідним спорядженням і в однаковій спортивній формі.
4.6.  Парашутні системи всіх учасників змагань повинні бути обладнані парашутними страхувальними приладами.
4.7. До участі у змаганнях не допускаються «швидкісні» типи парашутів (парашути, горизонтальна швидкість яких перевищує 11 метрів за секунду).
 
5.    ПОРЯДОК І ТЕРМІНИ ПОДАЧІ ЗАЯВОК, ДОПУСК УЧАСНИКІВ ДО ЗМАГАНЬ
 
5.1. Для проведення необхідних заходів із розміщення учасників змагань і розрахунку необхідних засобів, попередні заявки на участь у змаганнях повинні бути надіслані на адресу організаторів змагань до 10.09.2011 р.
5.1.1.  Відповідно до попередньої заявки учасники змагань можуть бути забезпечені місцями в наметовому містечку на місці проведення змагань, або номерами в готелі.
5.1.2. Без попередньої заявки членам спортивних делегацій розміщення в готелі не гарантується.
5.2. При реєстрації учасники змагань представляють:
5.2.1. поіменні заявки на учасників у 3-х примірниках, видрукувані згідно установленій формі (формат А4);
5.2.2. паспорт (військовослужбовці – посвідчення особи);
5.2.3. документи, що засвідчують кваліфікацію спортсмена (діюче посвідчення (сертифікат) парашутиста не нижче класу (категорії) «С», залікова класифікаційна книжка спортсмена, посвідчення спортивного звання);
5.2.4. документ, що підтверджує проходження медичної комісії з допуском до стрибків з парашутом на поточний рік;
5.2.5. документи на парашутні системи і страхувальні прилади;
5.2.6. два примірника акту техогляду парашутних систем і страхувальних приладів (відповідно встановленому зразку);
5.2.7. страховий поліс від нещасного випадку на суму не менше 5000,0 грн., дійсний при виконанні стрибків з парашутом на період проведення змагань.
5.3. Допуск спортсменів до змагань провадиться наказом начальника змагань на підставі акту мандатної комісії.
5.4. Відповідальність за підготовленість спортсменів, стан їх парашутних систем і дотримання спортсменами заходів безпеки на змаганнях несуть відряджуючі організації.
5.5. Результати спортсменів, що залишили змагання без дозволу головного судді до офіційного їх закриття, анулюються.
 
6.    УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ
 
6.1. До участі у міжнародному турнірі «Кубок дружби» з точності приземлення допускаються окремі спортсмени авіаційних клубів СНД, військових з’єднань (училищ) і інших організацій, що культивують парашутний спорт без обмеження кількості відповідно до попередніх заявок.
6.2. До участі у змаганнях допускаються спортсмени, які мають діюче посвідчення (сертифікат) парашутиста не нижче класу (категорії) «С» з класичного парашутизму.
 
7.    ПРОГРАМА ЗМАГАНЬ
 
7.1. Вправа № 1 – стрибки на точність приземлення з індивідуальним заліком.
7.1.1 Перші 5 турів є кваліфікаційними.
7.1.2. До півфінального туру допускаються 20 кращих спортсменів серед чоловіків і жінок окремо згідно сумарним результатам попередніх турів.
7.1.3. До фінального туру допускаються 10 кращих спортсменів серед чоловіків і жінок окремо згідно сумарним результатам попередніх турів.
7.1.4. При участі у вправі менше 30 спортсменів (чоловіків або жінок окремо) півфінал не проводиться.
7.2. Якщо за погодних умов або форс-мажорних обставин повна програма не може бути виконана, то змагання будуть вважатися розіграними при мінімумі:
вправа № 1
- 3 стрибка.
7.3. У випадку неможливості проведення змагань за повною програмою через погодні умови або форс-мажорні обставини, підсумкові місця спортсменів визначаються відповідно до розподілу місць після останнього завершеного туру.
7.4. Змагання проводяться відповідно Правилам змагань з парашутного спорту України.
 
8.    УМОВИ ВИКОНАННЯ ТА ОЦІНКА
 
8.1. Вправа № 1 – стрибки на точність приземлення з індивідуальним заліком.
8.1.1. Стрибки виконуються з висоти 900–1000 метрів групами з 4-х осіб (згідно з індивідуальним жеребкуванням) із вибором точки відокремлення від літального апарату на власний розсуд спортсменів та приземлення у датчик автоматичної системи із виміром до 16 см.
8.1.2. Максимальна швидкість вітру для розіграшу вправ установлюється в межах від 6,0 до 8,0 м/сек. спільним рішенням головного судді, старшого судді вправи і начальника змагань до початку першого туру і не може бути змінена у процесі змагань.
8.1.2.1 У випадку приземлення спортсмена не раніше, ніж за 10,0 сек. до моменту перевищення швидкості вітру встановленої межи, в момент перевищення, або протягом 30-секундного інтервалу після зниження швидкості вітру до припустимої величини, спортсмен має право або погодиться з показаним результатом, або виконати повторний стрибок.
8.1.2.2. Своє рішення спортсмен повинен повідомити старшому судді вправи відразу після виявлення причин, що спричиняють право на повторний стрибок (протягом не більше 15 сек.), але у всіх випадках не пізніше моменту приземлення наступного учасника.
8.1.2.3. У випадку, якщо спортсмен не підтвердив старшому судді вправи своєї згоди з показаним результатом протягом 15 сек. і до моменту приземлення наступного учасника, його результат не зараховується і спортсмен зобов’язаний виконати повторний стрибок.
8.1.3.Стрибки у півфіналі та фіналі виконуються за правилами індивідуальних стрибків у зворотнім порядку до розподілу місць згідно суми результатів у всіх попередніх турах.
 
9.    ВИЗНАЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ
 
9.1.  Особиста першість
9.1.1. Вправа № 1.
9.1.1.1. Місце спортсмена визначається окремо серед чоловіків і жінок за найменшою сумою технічних результатів у всіх стрибках з урахуванням фінальних стрибків.
9.1.1.2. У випадку однакової суми результатів спортсменам (окрім призерів) призначаються однакові (кращі) місця.
9.1.1.3. У випадку однакової суми результатів у призерів проводяться додаткові стрибки до першої розбіжності.
9.1.1.4. В разі неможливості проведення для призерів додаткових стрибків, перевага віддається спортсмену з більшою кількістю кращих результатів у всіх турах (0 см; 1 см; 2 см; і т. д.), у випадку тотожності – спортсмену із кращим результатом у останньому (передостанньому і т.д.) стрибку, а у випадку повної тотожності – спортсменам призначаються однакові (кращі) місця.
 
10.    НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ
 
10.1. Переможцям міжнародного турніру «Кубок Дружби» окремо серед чоловіків і жінок присвоюються звання “ Переможець міжнародного турніру «Кубок Дружби» 2011 року з точності приземлення ”.
10.2. Призери міжнародного турніру «Кубок Дружби» нагороджуються медалями, дипломами та пам`ятними призами, спортсмени, які посіли 4-6 місце, нагороджуються дипломами та заохочувальними призами.
10.4. При участі в особистій першості менше 8-ми осіб, нагородження проводиться тільки за призові місця.
10.5.    Тренери, що підготували « Переможця «Кубка Дружби», нагороджуються дипломами.